2015 yılında ilk kez tek başına düzenlenen Cosmetics & Home Care Ingredients Fuarı Kimya Sektörü’nün en önemli alt dallarından biri olan Kozmetik, Kişisel Bakım, Deterjan ve Ev Bakım Ürünleri Sektörü tarafından yoğun ilgi gördü.
Dünyada 2013 yılından beri Kozmetik, Kişisel Bakım ve Ev Bakım Ürünleri sektörü büyümesinde daralma meydana gelirken, Türkiye’de sektörün artan bir ivme ile büyüdüğünü görmekteyiz. Özellikle İran ve Orta Doğu Pazarı’na yakınlığı sayesinde bu pazarlara ihracat hacmini artırmaya yönelik hedefler Türkiye’de Kozmetik ve Ev Bakım Ürünleri Sektöründe faaliyet gösteren firmaların yeni iş bağlantıları kurmak ve yeni pazarlara açılmak konusunda önemli rol oynayan ihtisas fuarlarına olan ilgisini de büyük ölçüde artırmıştır.
Kozmetik ve Makyaj Ürünleri Üreticileri, Kişisel Bakım Ürünleri Üreticileri, Cilt Bakım Ürünleri Üreticileri, Ev Temizlik Ürünleri Üreticileri, Parfüm ve Esans Ürünleri Üreticileri, Kozmetik, Kişisel ve Ev Bakım Ürünleri üreticimisiniz??
■ 3 gece ücretsiz konaklama Hotel giriş: 30 Mayıs Hotel çıkış: 2 Haziran 2023 (Sabah kahvaltısı dahil)
■ Hotelden fuar alanına her gün ücretsiz shuttle transfer
■ Fuar alanine ücretsiz VIP giriş kartı
■ Fuar alanında B2B görüşme alanlarını kullanma..
■ Fuar alanındaki görüşmeleriniz Rusça, Arapça, Ingilizce tercuman desteği
Binlerce yıllık tarihiyle Asya ve Avrupa Kıtaları’nın birleşme noktasında yer alan, dünyaya yön vermiş imparatorlukların başkenti olmuş, bugün tüm dünyada hakim olan ticaret hayatının temellerinin atıldıgı, stratejik anlamda benzersiz olan İstanbul, günümüzde de Avrupa, Batı Asya ve Ortadoğu pazarlarının en önemli ticaret merkezlerinden biridir.
3.000 yıldan fazla bir süredir ticaret merkezi olarak kullanılan İstanbul, 15 milyonun üzerindeki nüfusu ve hızla büyüyen ekonomisiyle birlikte cografi, jeopolitik ve ticari anlamda dünya ve bölge ekonomisinin merceği altında olmaya devam etmektedir. Üretim gücü ve dış ticaret verileri göz önüne alınırsa dünya ortalamasının üzerinde performans sergileyen Türk ekonomisi, düzenlenen başarılı fuar organizasyonları dahilinde, Türkiye çevresindeki ülkelerle ticari bağlantılar kurmak ve Türk üreticilerinden mal tedarik etmek isteyen yabancı firmaların yogun ilgisini çekmektedir.